Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

TV storing Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord| 4-4-2021

Storing Opgelost
Start: 04-04-2021, 20:00 • Einde: 04-04-2021, 21:00
Vanaf 20:00 uur zijn er verstoringen gemeld m.b.t. het TV signaal op de netwerken van Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. Dit is het gevolg geweest van een enorme hoeveelheid data die van buitenaf het netwerk in werd gestuurd (ddos aanval). Door deze grote hoeveelheid data ontstaat er een data file waardoor o.a. het TV beeld wordt verstoord en er blokjes in beeld komen. Er zijn inmiddels aanpassingen gedaan op het netwerk om dat verkeer af te buigen waardoor het TV beeld weer goed werkt. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Onderhoud

Onderhoud Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord | 23-04-2021

Onderhoud Gepland
Start: 23-04-2021, 00:00 • Einde: 23-04-2021, 06:00
In de ochtend van 23-04-2021 zal er tussen 00:00 en 06:00 onderhoud worden gepleegd aan de aanvoervezel voor de netwerken Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. In deze periode kunnen er er geen diensten worden geleverd door Fiber Nederland. Na het onderhoud zullen de diensten weer werken. Als de diensten nog niet werken dan verzoeken wij u de modem van het stroom af te halen, 2 minuten te wachten en daarna de stroom er weer op te zetten. De modem zal dan opnieuw opstarten waardoor de de diensten weer zullen werken.

E-fiber onderhoud | in de nacht van 06-04-2021en 07-04-2021

Onderhoud Gepland
Start: 06-04-2021, 00:00 • Einde: 11-04-2021, 00:00
In de nacht van dinsdag 6 op woensdag 7 april van 0:00 tot 06:00 worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan diverse hoofdverbindingen voor de glasvezelnetwerken E-Fiber Bernheze, E-Fiber Boekel, E-Fiber Deurne, E-Fiber Land van Cuijk, E-Fiber Landerd, E-Fiber Oss, E-Fiber VNG, Gennep Glasvezel, Limburg Glasvezel Bergen en Limburg Glasvezel Mook-Middelaar.
Gedurende de werkzaamheden kunnen onze diensten onderbroken worden.

Als na het onderhoud de diensten nog niet werken dan de stroomstekker uit het stopcontact halen van de modem, twee minuten wachten en dan de stroomstekker weer in het stopcontact plaatsen. Nadat de modem is opgestart zullen de diensten weer moeten werken.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.