Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

25-09-2021 | Algemene storing Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord

Storing Opgelost
Start: 25-09-2021, 07:00 • Einde: 25-09-2021, 11:05
Wij krijgen meldingen uit Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord dat rond 07:00 er geen diensten zijn. Onderzoek naar de oorzaak is gestart.

Update : De oorzaak is gevonden de verbindingen worden weer hersteld zodat de diensten weer gaan werken. Nog niet alle verbindingen zijn hersteld.

Update : Het lijkt erop dat alle verbindingen zijn hersteld. Als u nog geen diensten heeft dan verzoeken wij u de stroom van de modem af te halen, even 2 minuten te wachten en dan de stroom weer op het modem te zetten. De modem zal dan opnieuw een verbinding maken en nadat de modem helemaal is opgestart zullen alle diensten weer werken. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Storing Harderwijk | 24-9-2021

Storing Opgelost
Start: 24-09-2021, 20:00 • Einde: 25-09-2021, 01:00
Op dit moment is er een storing in Harderwijk waardoor er geen diensten zijn. Onderzoek is gestart wat de oorzaak is. Het probleem is gevonden en alles is hersteld

24-09-2021 | Algemene storing Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord

Storing Opgelost
Start: 24-09-2021, 13:45 • Einde: 24-09-2021, 14:15
Op dit moment is er een algemene storing gaande waardoor u mogelijk geen diensten ervaart. De oorzaak is nog niet bekend. De netwerk engineers zijn druk bezig met het oplossen van de storing.

Updates 14:15: -We draaien inmiddels op een backup route. Deze moet nog normaliseren, hierdoor werken de diensten weer maar wellicht met verminderde performance. Over tijd stabiliseert dit zich.

20-09-2021 | klantenservice niet bereikbaar

Storing Opgelost
Start: 20-09-2021, 13:00 • Einde: 20-09-2021, 14:03
Op dit moment is de klantenservice niet telefonisch bereikbaar. We doen onze uiterste best het probleem op te lossen. U kunt een mail sturen met uw vraag naar info@fiber.nl en dan zullen we u beantwoorden via de mail.
Onze excuses voor het ongemak.

update 14:03: We zijn weer bereikbaar!

Onderhoud

Op dit moment zijn er geen onderhoudsmeldingen.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.