Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

Op dit moment zijn er geen storingen bekend.

Toch zelf problemen?

Kijk dan eerst in onze FAQ. Lost dit het niet op? Bel dan onze klantenservice op 020 760 50 40, of mail naar info@fiber.nl.

Onderhoud

Onderhoud Sterk Midden-Drenthe & Glasvezel Noord | vrijdagochtend 9 oktober

Onderhoud Gepland
Start: 09-10-2020, 00:00 • Einde: 09-10-2020, 06:00
Op vrijdagochtend 8 oktober 2020, tussen 00:00 en 06:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan de glasvezel toevoerverbinding naar Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. Hierdoor zullen er in die periode mogelijk geen diensten beschikbaar zijn op deze netwerken. Uw internet, TV en vaste telefonie zal dus binnen deze periode voor een bepaalde periode niet werken. Wij adviseren u hierom uw mobiele telefoon bij de hand te houden om bereikbaar te blijven. Heeft u na dit onderhoud problemen met uw internet verbinding? Herstart dan eerst uw router. Helpt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice op 020 760 50 40.      

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.