Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

Storing Tilburg | 03-05-2021

Storing Opgelost
Start: 03-05-2021, 19:15 • Einde: 03-05-2021, 19:30
Door een stroomstoring in de hoogspanning zijn er delen van het netwerk uitgevallen waardoor onze diensten niet, of beperkt werken. Er wordt al gewerkt aan het herstel.

storing Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord| 23-4-2021

Storing Opgelost
Start: 23-04-2021, 08:00 • Einde: 23-04-2021, 09:15
Wij krijgen meldingen dat een deel van de klanten op het netwerk van Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord na het onderhoud van vannacht nog geen diensten hebben. Ook niet na het herstarten van het modem. Onderzoek is gestart. Update volgt.

Update 09:15
Het probleem is verholpen. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Onderhoud

Onderhoud | Loosdrecht | 04-06-2021

Onderhoud Gepland
Start: 04-06-2021, 00:00 • Einde: 04-06-2021, 06:00
In de ochtend van vrijdag 4 juni zal tussen 00:00 uur en 06:00 er onderhoud worden gepleegd aan het netwerk voor de locaties Loosdrecht. Hierdoor zullen kortstondig er geen internet, TV en telefoon diensten geleverd kunnen worden tijdens deze onderhoud. Na de onderbreking zullen de diensten gewoon weer werken.

Onderhoud Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord | 23-04-2021

Onderhoud Afgemeld
Start: 23-04-2021, 00:00 • Einde: 23-04-2021, 06:00
In de ochtend van 23-04-2021 zal er tussen 00:00 en 06:00 onderhoud worden gepleegd aan de aanvoervezel voor de netwerken Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. In deze periode kunnen er er geen diensten worden geleverd door Fiber Nederland. Na het onderhoud zullen de diensten weer werken. Als de diensten nog niet werken dan verzoeken wij u de modem van het stroom af te halen, 2 minuten te wachten en daarna de stroom er weer op te zetten. De modem zal dan opnieuw opstarten waardoor de de diensten weer zullen werken.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.