Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

Storing | TV MZ-102 | 20-07-2021

Storing Opgelost
Start: 20-07-2021, 13:00 • Einde: 20-07-2021, 20:00
Wanneer u een MZ-102 tv ontvanger heeft dan kunt u op dit moment wel uitzending gemist, begin gemist, opnames en series en films kijken, echter geen Live tv. U krijgt dan zwart beeld. We doen onze uiterste best de storing op te lossen. Update volgt.

Update 20.00 20-07-2021: Storing is opgelost. Om weer diensten te krijgen moet u de stekker van de tv ontvanger uit het stopcontact halen en deze na 1 minuut weer in het stopcontact doen.

Onderhoud

Onderhoud | RE-NET Hoogeveen, Citius Fiber Prinsenbeek, Rotterdams Glasvezel, PIF Rotterdam, Glasvezel Zuidenveld, Glasvezel De Wolden | 22-07-2021

Onderhoud Gepland
Start: 22-07-2021, 00:00 • Einde: 22-07-2021, 06:00
In de nacht van woensdag 21 op donderdag 22 juli zullen er tussen 01:00 en 06:00 uur onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd aan het glasvezelnetwerken van RE-NET Hoogeveen, Citius Prinsenbeek, Rotterdams Glasvezel, PIF Rotterdam, Glasvezel Zuidenveld en Glasvezel De Wolden. Alle diensten zijn tijdens de onderhoudswerkzaamheden mogelijke een of meerdere malen tijdelijk niet beschikbaar.

Na het onderhoud zullen de diensten weer werken. Als de diensten nog niet werken dan verzoeken wij u de modem van het stroom af te halen, 2 minuten te wachten en daarna de stroom er weer op te zetten. De modem zal dan opnieuw opstarten waardoor de de diensten weer zullen werken.

Onderhoud | Tv ontvanger Amino | 20-07-2021

Onderhoud Gepland
Start: 20-07-2021, 06:00 • Einde: 20-07-2021, 07:00
Dinsdagochtend 20 juli worden alle Amino's opnieuw opgestart tussen 6 en 7 uur.
Sommige TV’s zullen hierdoor spontaan uit standby komen. Dit kan worden voorkomen door de HDMI stekker uit de achterkant van de Amino te halen of de stroom er af te laten. Na deze herstart zijn de problemen met Uitzending gemist opgelost.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.