Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

Op dit moment zijn er geen storingen bekend.

Toch zelf problemen?

Kijk dan eerst in onze FAQ. Lost dit het niet op? Bel dan onze klantenservice op 020 760 50 40, of mail naar info@fiber.nl.

Onderhoud

Onderhoud Tuijtenhorn - 21 juli

Onderhoud Gepland
Start: 21-07-2020, 00:00 • Einde: 21-07-2020, 06:00
Op dinsdagochtend 21 juli 2020 tussen 00:00 en 06:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan de glasvezelverbinding naar Tuijtenhorn. Hierdoor zullen er tijdelijk geen diensten beschikbaar zijn. Uw internet, TV en vaste telefonie zal dus binnen deze periode voor een bepaalde periode niet werken. Wij adviseren u hierom uw mobiele telefoon bij de hand te houden om bereikbaar te blijven. Heeft u na dit onderhoud problemen met uw internet verbinding? Herstart dan eerst uw router. Helpt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice op 020 760 50 40.      

Onderhoud Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord - 9 juli en 10 juli

Onderhoud Gepland
Start: 09-07-2020, 00:00 • Einde: 09-07-2020, 06:00
Op donderdag 9 juli 2020, tussen 00:00 en 06:00 uur en vrijdag 10 juli 2020, tussen 00:00 en 06:00 uur, wordt onderhoud uitgevoerd aan de glasvezelverbinding op het traject Ommen – Hoogeveen (N48) door de netwerkbeheerder. Er zal een dienstonderbreking zijn bij alle providers en daardoor zullen er gedurende deze periode geen diensten beschikbaar zijn op het netwerk van Glasvezel Noord en Sterk Midden-Drenthe. Uw internet, TV en vaste telefonie zullen dus niet werken dan. Wij adviseren u hierom uw mobiele telefoon bij de hand te houden om bereikbaar te blijven. Heeft u na dit onderhoud problemen met uw internet verbinding? Herstart dan eerst uw router. Helpt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice op 020 760 50 40.      

Glasvezel De Wolden - 4 juli - Geannuleerd

Onderhoud Afgemeld
Start: 04-07-2020, 00:00 • Einde: 04-07-2020, 06:00
Het onderhoud aan het netwerk van Glasvezel de Wolden dat was aangekondigd voor de ochtend van zaterdag 4 juli van 00:00 tot uiterlijk 06:00 is geannuleerd. Als de datum bekend is wanneer het onderhoud wel zal plaatsvinden dan zal dat op deze pagina worden vermeld.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.