Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

Storing Tilburg

Storing In onderzoek
Start: 02-12-2020, 12:15
Op dit moment is er een internet storing voor diverse panden in Tilburg. Zoals het er nu naar uitziet is er een beschadiging in de aanvoer glasvezelkabel waardoor meerdere locaties in Tilburg geen (of beperkt) internet hebben. Onze monteurs zijn direct gestart met het onderzoek naar de locatie van de beschadiging gevolgd door het herstel. Wij werken hard aan een oplossing. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Landelijke Storing

Storing Opgelost
Start: 30-11-2020, 13:15 • Einde: 30-11-2020, 13:40
Vanaf 13:15 uur is er een opnieuw een landelijks storing voor alle klanten. Zoals het er nu naar uitziet is er een weer een aanval gaande van buitenaf (ddos aanval). Onze netwerk engineers zijn direct gestart met het onderzoek en het herstel door dit externe verkeer af te buigen. Gevolg hiervan is dat u geen internet heeft of heel traag. Wij werken hard aan een oplossing. Onze verontschuldigingen wederom voor het ongemak.

Update 13:40
De ddos aanval lijkt grotendeels afgebogen. Alle diensten komen nu weer terug. Mocht u nog geen diensten hebben dan de stroomstekker van de (Fritz!Box) modem uit het stopcontact halen, een paar minuten wachten en daarna weer in het stopcontact plaatsen. De diensten zouden dan weer moeten werken.

Landelijke Storing

Storing Opgelost
Start: 29-11-2020, 20:00 • Einde: 29-11-2020, 22:40
Vanaf 20:00 uur is er een landelijks storing voor alle klanten. Zoals het er nu naar uitziet is er een aanval gaande van buitenaf (ddos aanval). Onze monteurs en engineers zijn direct gestart met het onderzoek en het herstel door dit externe verkeer af te buigen. Gevolg hiervan is dat u geen internet heeft of heel traag. Wij werken hard aan een oplossing. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Update 22:40
De ddos aanval lijkt grotendeels afgebogen. Alle diensten komen nu weer terug. Mocht u nog geen diensten hebben dan de stroomstekker van de (Fritz!Box) modem uit het stopcontact halen, een paar minuten wachten en daarna weer in het stopcontact plaatsen. De diensten zouden dan weer moeten werken.

Breedband Loosdrecht en CaiHarderwijk | Traag internet

Storing Opgelost
Start: 26-11-2020, 15:00 • Einde: 26-11-2020, 17:10
In de avond van 25 november 2020, tussen 22:00 en 01:00 is er onderhoud uitgevoerd aan de glasvezel toevoerverbinding naar Breedband Loosdrecht en CaiHarderwijk. Wij krijgen meldingen bewoners met traag internet en dat is nu in onderzoek. wij verwachten dat het in de loop van de dag wordt opgelost.

Update : Het probleem is gevonden en verholpen. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Onderhoud

Onderhoud Sterk Midden-Drenthe & Glasvezel Noord | 11-12-2020

Onderhoud Gepland
Start: 11-12-2020, 00:00 • Einde: 11-12-2020, 06:00
Op vrijdagochtend 11 december 2020, tussen 00:00 en 06:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan de glasvezel toevoerverbinding naar Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. Hierdoor zullen er in die periode mogelijk geen diensten beschikbaar zijn op deze netwerken. Uw internet, TV en vaste telefonie zal dus binnen deze periode voor een bepaalde periode niet werken. Wij adviseren u hierom uw mobiele telefoon bij de hand te houden om bereikbaar te blijven.

Onderhoud | Breedband Loosdrecht en CaiHarderwijk | 25 nov

Onderhoud Afgemeld
Start: 25-11-2020, 20:00 • Einde: 26-11-2020, 01:00
In de avond van 25 november 2020, tussen 22:00 en 01:00 wordt er onderhoud uitgevoerd aan de glasvezel toevoerverbinding naar Breedband Loosdrecht en CaiHarderwijk. Hierdoor zullen er in die periode kortstondig (een paar minuten) geen diensten beschikbaar zijn op deze netwerken. Uw internet, TV en vaste telefonie zal dus binnen deze periode voor een bepaalde periode even niet werken.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.