Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

23-05-2023 | Storing E-Fiber Land van Cuijk

Storing Opgelost
Start: 23-05-2023, 03:15 • Einde: 23-05-2023, 08:45
Op dit moment ervaren wij een storing met onze diensten via het glasvezelnetwerk van E-Fiber Land van Cuijk in de regio rondom Boxmeer. De storing is in onderzoek. We hebben nog geen indicatie wanneer de storing is opgelost.

Update 08:31: De vermoedelijke oorzaak van de storing is gevonden en ze zijn momenteel bezig met herstelwerkzaamheden.

Update 08:45 : De storing is op het overgrote deel van de aansluitingen verholpen, eventueel kan het noodzakelijk zijn om alle apparatuur even kort stroomloos te maken. We werken nog aan herstel van de laatste verbindingen.

19-05-2023 | Stroomstoring - Glasvezel Noord - Donderen

Storing Opgelost
Start: 19-05-2023, 16:20 • Einde: 19-05-2023, 18:20
Wij krijgen het bericht door dat er op dit moment een stroomstoring is bij de wijkcentrale in Donderen. De apparatuur in die wijkcentrale draait nu door op noodaccu's waardoor alles nog werkt. We wachten nog op verdere informatie over de stroomvoorziening.

Het lijkt erop dat de stroomstoring verholpen is. Beide switches draaien weer op 2 voedingen. Er is geen downtime geweest.  

18-05-2023 | Storing op netwerk Glasvezel Helmond

Storing Opgelost
Start: 18-05-2023, 20:30 • Einde: 18-05-2023, 21:00
Op dit moment ervaren wij een storing met onze diensten via het glasvezelnetwerk van Glasvezel Helmond. De storing is in onderzoek. We hebben nog geen indicatie wanneer de storing is opgelost.

Update 20:45 : probleem is gevonden. Glasvezel Helmond zal de apparatuur die de belichtingen regelt op het netwerk herstarten. Hierna zullen de diensten weer terug komen. Als de diensten nog niet direct terugkomen dan adviseren wij om de modem even van het stroom te halen, even 1 minuut te wachten, en dan de modem weer op de stroom te zetten. De modem zal dan opstarten waarna de diensten weer moeten werken.

Update 21:00 : Wij zien de verbindingen weer terug komen.

18-05-2023 | Storing Noordoost Polder

Storing Opgelost
Start: 18-05-2023, 17:15 • Einde: 18-05-2023, 19:45
Op dit moment ervaren wij een storing met onze diensten via het glasvezelnetwerk in de Noordoostpolder. De storing is in onderzoek. We hebben nog geen indicatie wanneer de storing is opgelost.

Update 17:20 - Liander meldt een stroomstoring, helaas zit de wijkcentrale ook in dit gebied en is ook getroffen. Liander meld verwachte eindtijd 19:30.

Update 19:45 : Apparatuur is weer online, klanten komen nu langzaam weer terug online.

17-05-2023 | Canal Digitaal | Niet kunnen wijzigen van kanaal

Storing Opgelost
Start: 17-05-2023, 00:00 • Einde: 23-05-2023, 00:00
Als u na de update van de tv ontvanger niet kunt wisselen van zender via channel + en - of via de cijfers, dan kunt u via Menu, optie live en dan beschikbare zenders wel wisselen van zender. Canal Digitaal is bezig het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

19-05-2023: Canal Digitaal is druk bezig met een oplossing, er komt een nieuwe update aan waarmee het probleem zal worden opgelost. Indicatie is volgende week. Excuses voor het ongemak.

23-05-2023: Tussen 9:00 en 12:00 komt er een update wat het probleem met de afstandsbediening (zappen, volume en navigatie) oplost. U dient wel de tv ontvanger van het stroom te halen om de update binnen te krijgen.

Onderhoud

09-06-2023 | Onderhoud Utrecht | locaties Helling (De Trip) en Stationsstraat (Radboutveste)

Onderhoud Gepland
Start: 09-06-2023, 00:00 • Einde: 09-06-2023, 06:00
In de vroege ochtend van vrijdag 09-06-2023 zal er tussen 00:00 en 06:00 onderhoud worden gepleegd aan de glasvezel aanvoerroute naar locaties Helling (De Trip) en Stationsstraat (Radboutveste) in Utrecht. In deze periode kan het zijn dat er geen diensten zoals Internet, telefoon en TV worden geleverd door Fiber Nederland.

Na het onderhoud zullen de diensten weer werken.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.