Internet Only

internet-only

Glasvezel Internet

Kies voor glasvezelinternet om gebruik te maken van onze hoogste snelheden tot wel 1.000 Mb/s downloaden èn uploaden. Thuiswerken zonder beperkingen, Netflix streamen met 4k of het hele gezin tegelijk online. Dat klinkt niet slecht.

Gratis apparatuur

Alle apparatuur krijgt u bij ons gratis in gebruik. Een glasvezelmodem (indien u glasvezel kiest), gratis de beste Wifi-router (Fritz!box) en alle benodigde bekabeling.

Gratis optie voor telefonie

U betaalt alleen voor internet. Wilt u er ook een vaste telefoonlijn bij? Dat kan gratis.

Supersnel internet van 1.000 Mbps

Geen liefhebber van televisie? Dan neemt u alleen internet. U kunt telefonie er gratis bijnemen. Altijd online met onze supersnelle en stabiele internetverbinding.

  • Waarom FiberNL

    Wij leveren diensten voor een eerlijke prijs.

    Wij omarmen technologische vooruitgang.

    Wij vinden duurzaam ondernemen belangrijk.

    Wij zijn de toekomst op het gebied van internet.

  • Garanties

    Installatiegarantie

    Met onze installatiegarantie weet u zeker dat u online komt. Onze monteur komt de apparatuur altijd bij u thuis installeren en zorgt dat alles werkt. Wilt u meer kabels laten trekken, boren of meerdere apparaten laten aansluiten? Dat kan, we hebben voordelige tarieven voor een volledige installatie.

    Snelheidsgarantie

    Met onze snelheidsgarantie weet u zeker dat u altijd de best mogelijke snelheid krijgt binnen uw abonnement. Voor glasvezel betekent dat u gegarandeerd de snelheid krijgt die u afneemt.

  • Levering

    Wanneer krijg ik mijn pakket?

    Na uw aanmelding duurt het gemiddeld 3-5 weken om de diensten te leveren. Wij nemen ca. 2 weken na uw aanmelding contact op om de installatieafspraak te maken. Als er nog geen glasvezel ligt, dan zijn wij afhankelijk van de netwerkbouwer. Wij kunnen dan pas diensten leveren als zij de glasvezel in uw woning hebben afgemonteerd.

    Bedenktijd

    Na het plaatsen van uw bestelling heeft u 14 kalenderdagen bedenktijd. Wilt u het pakket liever niet? Even goede vrienden. Neem contact met ons op om de bestelling te annuleren.

  • Overstappen

    Maak gebruik van onze overstaphulp. Het enige wat u hoeft te doen is ons formulier invullen en deze opsturen naar uw oude provider.

    Nummerbehoud

    Uw oude telefoonnummer kunt u gratis bij ons blijven gebruiken. Geef dit aan bij de bestelling en dan zorgen wij dat het in orde komt.

  • Veelgestelde Vragen

    Kan ik mijn telefoonnummer meenemen naar Fiber Nederland?

    Ja dat kan. Vraag bij bestelling ‘nummerbehoud’ aan en dan zorgen wij er voor dat uw vertrouwde telefoonnummer behouden blijft.

    Kan ik met meerdere computers online?

    Dat kan! Bij ons krijg u een Wifi-router in bruikleen. Dat maakt onze verbinding meteen klaar voor meerdere systemen. Standaard kunt u tot 3 computers bekabeld aansluiten en een onbeperkt aantal apparaten via Wifi. Meer apparaten bekabeld aansluiten kan met een switch.

    Krijg ik een e-mailadres bij een Fiber Nederland abonnement?

    Bij Fiber Nederland leveren we geen e-maildienst. Dit doen wij niet, omdat veel mensen Hotmail, Outlook of Gmail gebruiken. Uw bestaande e-mail kunt u uiteraard wel bij Fiber Nederland gebruiken.

    Wat is de duur van het contract?

    Bij ons kunt u kiezen tussen een contractduur van 12 of 24 maanden. Het voordeel van een 24 maanden contract is, dat u geen internet aansluitkosten hoeft te betalen van €24,95.

    Kan ik mijn pakket laten installeren?

    Bij ons krijgt u altijd een gratis basis installatie van onze monteur. Maar u kunt ook kiezen voor een volledige installatie, dan zal de monteur ook zorgen dat alle kabels netjes worden weggewerkt, boren in muren en naar andere verdiepingen. We rekenen hiervoor een €15 per kwartier. U moet wel aangeven wat u gedaan wilt hebben, dan ruimen we voldoende tijd voor de monteur in.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.