Zoek in ons Hulp Centrum.
-
Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?
Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via email.
Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:
Buiten uw minimale contractstermijn
We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.
Binnen uw minimale contractstermijn.
U koopt de resterende maanden af.
U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.
U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.
-
Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?
Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht peremail.
Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 weken tot aan maximaal 6 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.
Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via https://fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.
Mocht u verhuizen naar een gebied waar wij niet in staat zijn te leveren, dan zullen we een slotnota opmaken tot het eind van uw contractstermijn.
-
Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?