Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?

      Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via email.

      Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:

      Buiten uw minimale contractstermijn

      We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.

      Binnen uw minimale contractstermijn.

      U koopt de resterende maanden af.

      U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.

      U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.

    • Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?

      Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht peremail.

      Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 weken tot aan maximaal 6 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.

      Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via https://fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.

      Mocht u verhuizen naar een gebied waar wij niet in staat zijn te leveren, dan zullen we een slotnota opmaken tot het eind van uw contractstermijn.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.