Zoek in ons Hulp Centrum.
-
Kan ik mijn oude nummer meenemen?
Ja dit is mogelijk. Als u voor nummerbehoud kiest, dan zullen we uw oude nummer overzetten naar ons. We proberen dat zo in te regelen dat als de monteur bij u is, hij ter plekke uw oude nummer overzet.
-
Biedt Fiber Nederland ook zakelijke diensten?
Voor veel zakelijke gebruikers voldoet ons aanbod prima. Dit door de hoge betrouwbaarheid van de glasvezel- en koperkabels in combinatie met de basisdiensten die wij leveren. Het is bij ons ook mogelijk om het abonnement op naam van uw bedrijf te registreren. Echter is het wel zo dat wij geen zakelijke service bieden.
-
Wanneer zeg ik mijn huidige provider op?
Dat is lastige vraag en voor iedere klant anders.
Als u zeker wilt zijn dat u nooit zonder komt te zitten adviseren wij u om uw aanbieder pas op te zeggen als alle diensten van Fiber Nederland zijn opgeleverd. Hierbij moet u wel rekening houden met dubbele lasten voor de overlappende periode.
Het is van groot belang dat u pas uw huidige provider opzegt als u weet wanneer u precies wordt aangesloten.
-
Bestellen bij Fiber Nederland
U kunt bij ons 1 van de beschikbare abonnementen bestellen als u uw postcode invoert via onze postcodechecker.
Ook kunt u een abonnement bestellen door te contact op te nemen met onze klantenservice:
020 – 760 50 40 ma.-za. 09.00-17.30.
-
Opzeggen van de oude provider
Wij kunnen het opzeggen niet voor u doen omdat u de contracthouder bent. Wel faciliteren wij standaard opzegbrieven op onze website, om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Op www.fiber.nl/klantenservice/overstaphulp kunt u uw gegevens invullen en een opzegbrief uitprinten. Ook wordt er met de welkomst map een opzegkaart mee gestuurd. U hoeft deze dan alleen te ondertekenen en op de bus te doen.
-
Kan ik mijn oude nummer meenemen?