Zoek in ons Hulp Centrum.
-
Hoe kan ik een extra dienst bestellen?
U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht per email. Vermeld daarbij uw klantnummer en welke dienst u wilt. Het kan natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.
-
Hoe gaat een contractovername in zijn werk?
Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.
Let op! De contractovername kan alleen in de toekomst plaatsvinden in verband met de reeds gestuurde facturen, de eerdere facturen kunt u onderling verrekenen met de oude bewoner.
Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u naar ons emailen of sturen per post naar:
Fiber Nederland
Postbus 60228
1320 AG AlmereAan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.
-
Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?
Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.
-
Hoe kan ik een extra dienst bestellen?