Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Hoe kan ik een extra dienst bestellen?

      U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht per email. Vermeld daarbij uw klantnummer en welke dienst u wilt. Het kan natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.

    • Hoe gaat een contractovername in zijn werk?

      Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.

      Let op! De contractovername kan alleen in de toekomst plaatsvinden in verband met de reeds gestuurde facturen, de eerdere facturen kunt u onderling verrekenen met de oude bewoner.

      Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u naar ons emailen of sturen per post naar:

      Fiber Nederland
      Postbus 60228
      1320 AG Almere

      Aan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.

    • Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?

      Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.