Actievoorwaarden HSLnet introductieactie 2019

  1. Deze Actievoorwaarden gelden voor de door Fiber Nederland (hierna: Fiber NL) georganiseerde “HSLnet introductieactie”. De actie houdt in dat indien u in het levergebied van HSLnet woont, en abonnee wordt bij Fiber NL voor 1 maart 2020 en de diensten activeert voor 1 april 2020, u een voucher ontvangt voor een gratis Google Chromecast en Google Home mini. (hierna: Cadeau).
  2. De actie loopt vanaf 1 november 2019 0.00 uur tot 1 maart 2020 00:00 uur. De actie is uitsluitend bestemd voor nieuwe klanten van Fiber NL in het HSLnet levergebied.
  3. De actie geldt alleen voor klanten die nog niet eerder diensten hebben afgenomen bij een andere provider die levert op het netwerk van HSLnet.
  4. Nadat Fiber NL de aansluiting heeft opgeleverd en de diensten zijn geactiveerd, alsmede het eerste (voorschot)bedrag onherroepelijk is geïncasseerd, maakt de klant aanspraak op levering van het Cadeau. Levering van het Cadeau is persoonsgebonden en per leveringsadres kan slechts eenmaal gebruik worden gemaakt van deze actie.
  5. Het Cadeau is te verzilveren bij Kunnen Elektronica aan de Kapelstraat 62a, 5591 HG te Heeze (hierna: Kunnen).
  6. Kunnen zal het Cadeau aan de hand van een controle lijst checken op geldigheid en kan op basis van ongeldigheid of twijfel het Cadeau weigeren te verzilveren.
  7. Het Cadeau is niet inwisselbaar voor contanten. Het is aan Kunnen om eventueel een alternatief aan te bieden voor de Google Chromecast en Google Home mini. Hiervoor draagt Fiber NL geen verantwoordelijkheid. Fiber NL is niet aansprakelijk voor schade en/of gebreken ontstaan tijdens de verzending of uitvoering van het Cadeau noch voor de verzilvering ervan.
  8. Fiber NL spant zich tezamen met Kunnen in om voldoende Cadeaus beschikbaar te hebben en zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 maanden, nadat voldaan is aan artikel 3, het Cadeau ter beschikking te stellen. Verzending van het Cadeau vindt uitsluitend plaats op het geregistreerde leveringsadres of e-mailadres van de klant. In geval van het vermoeden van fraude of indien enig andere verplichting uit hoofde van de Overeenkomst(en) met Fiber NL niet wordt nagekomen, heeft Fiber NL het recht het Cadeau niet te verzenden.
  9. Bij wijzigingen van de Cadeaus of indien levering binnen 2 maanden niet mogelijk is, zal Fiber NL zich inspannen een vergelijkbaar Cadeau aan te bieden. Indien dit niet mogelijk is en het oorspronkelijke Cadeau is niet meer voorradig dan is Fiber NL gerechtigd om het oorspronkelijke Cadeau niet meer aan te bieden.
  10. Annulering van de Overeenkomsten kan vrijblijvend binnen 14 dagen door contact op te nemen met Fiber klantenservice: Fiber Nederland, Postbus 60228, 1320AG Almere, tel 020-7 60 50 40.
  11. Bij het voortijdig beëindigen van de Overeenkomst(en) kan een opzegvergoeding in rekening worden gebracht door Fiber NL. De specifieke hoogte van de opzegvergoeding is afhankelijk van de duur van de Overeenkomst(en) en van de resterende looptijd op het moment van beëindigen. Kijk hiervoor op www.fiber.nl.
  12. Naast de in artikel 10 genoemde opzegvergoeding, heeft Fiber NL, bij voortijdige beëindiging van de Overeen- komst(en), het recht om voor het ontvangen Cadeau maximaal € 130,- inclusief btw als vergoeding bij de klant terug te vorderen.
  13. Artikel 10 en Artikel 11 zijn eveneens van toepassing in geval van afsluiting wegens wanbetaling en/of fraude.
  14. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties, tenzij anders aangegeven.
  15. Op deze actie zijn de algemene voorwaarden van Fiber NL van toepassing.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.