Bellen

Klantenservice

020 – 760 50 40 (lokaal tarief / gratis vanaf je vaste Fiber Nederland lijn)

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00, en op zaterdag van 9:00 tot 17:30.

Wij zijn gesloten op de volgende feestdagen: 1e/2e Kerstdag, Nieuwjaarsdag, 1e/2e Paasdag, Koningsdag, 1e/2e Pinksterdag.

Facebook & Twitter

Leg uw vraag voor via Facebook of Twitter.

Heeft u een storing? Kijk dan eerst op het overzicht van storingen en onderhoud.

Vragen

Wij helpen u graag. Als u ons wat wilt vragen, kunt u dat hier doen.

Heeft u een storing? Kijk dan eerst op het overzicht van storingen en onderhoud.

Hardware retour

In de meeste gevallen ontvangt u van ons een retourdoos. Zo niet, is dit ons adres:

Fiber Nederland
Afdeling Retouren
Witboom 2
4131PL Vianen


Postadres

Fiber Nederland
Postbus 60228
1320AG Almere

Zoekt u MyFiber?

MyFiber is voorlopig niet beschikbaar.

Wij werken aan een nieuwe versie van MyFiber. Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.