Zoek in ons Hulp Centrum.
-
Prijswijzigingen per 1 juli 2023
U kunt alle details hiervan vinden op deze pagina:
-
Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?
Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via email.
Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:
Buiten uw minimale contractstermijn
We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.
Binnen uw minimale contractstermijn.
U koopt de resterende maanden af.
U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.
U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.
-
Hoe kan ik een extra dienst bestellen?
U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht per email. Vermeld daarbij uw klantnummer en welke dienst u wilt. Het kan natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.
-
Hoe gaat een contractovername in zijn werk?
Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.
Let op! De contractovername kan alleen in de toekomst plaatsvinden in verband met de reeds gestuurde facturen, de eerdere facturen kunt u onderling verrekenen met de oude bewoner.
Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u naar ons emailen of sturen per post naar:
Fiber Nederland
Postbus 60228
1320 AG AlmereAan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.
-
Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?
Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.
-
Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?
Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht peremail.
Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 weken tot aan maximaal 6 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.
Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via https://fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.
Mocht u verhuizen naar een gebied waar wij niet in staat zijn te leveren, dan zullen we een slotnota opmaken tot het eind van uw contractstermijn.
-
Prijswijzigingen per 1 juli 2023
-
Hoe kan ik een extra dienst bestellen?
U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht per email. Vermeld daarbij uw klantnummer en welke dienst u wilt. Het kan natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.
-
Hoe gaat een contractovername in zijn werk?
Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.
Let op! De contractovername kan alleen in de toekomst plaatsvinden in verband met de reeds gestuurde facturen, de eerdere facturen kunt u onderling verrekenen met de oude bewoner.
Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u naar ons emailen of sturen per post naar:
Fiber Nederland
Postbus 60228
1320 AG AlmereAan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.
-
Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?
Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.
-
Hoe kan ik een extra dienst bestellen?
-
Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?
Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via email.
Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:
Buiten uw minimale contractstermijn
We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.
Binnen uw minimale contractstermijn.
U koopt de resterende maanden af.
U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.
U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.
-
Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?
Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht peremail.
Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 weken tot aan maximaal 6 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.
Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via https://fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.
Mocht u verhuizen naar een gebied waar wij niet in staat zijn te leveren, dan zullen we een slotnota opmaken tot het eind van uw contractstermijn.
-
Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?