Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Oplossen van storingen bij u thuis

      Oplossen van storingen bij u thuis

      Heeft u problemen met internet, TV of bellen? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen hierover:

      Lijst van veelgestelde vragen

      Komt u hier toch niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice op nummer 020 760 50 40.

      Als een monteur bij u thuis langs komt voor een storing

      Als na contact met de klantenservice blijkt dat het noodzakelijk is dat een monteur bij u langs komt, geldt het volgende.

      Indien de oorzaak van de storing bij Fiber NL ligt, wordt de storing uiteraard kostenloos verholpen.

      Indien de oorzaak van de storing niet bij Fiber NL ligt, worden voorrijkosten van € 60 in rekening gebracht. Mocht de monteur langer dan een uur nodig hebben, dan wordt € 15 per extra kwartier in rekening gebracht.

       


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.