Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Wat moet ik doen met de apparatuur van Fiber Nederland?

      Op het moment dat u uw contract bij ons heeft opgezegd sturen wij u een retourdoos toe met een sticker. Stop de router, Settop Box HD, stroomadapters en afstandsbediening in de retourdoos en verstuur deze binnen een week na afloop van uw contract. Zodra wij alle apparatuur weer compleet terug hebben en u geen openstaande bedragen meer heeft ontvangt u van ons de eventueel betaalde borg weer terug.

    • Ik wil een losse dienst opzeggen, kan dat?

      Als u een extra dienst wilt opzeggen kunt u dit via email  of telefonische bij de klantenservice (020 – 760 50 40) doen.

      Houdt u bij het opzeggen er rekening mee dat u een opzegtermijn van 1 maand heeft.

    • Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

      U heeft bij opzeggingen altijd een opzegtermijn van 1 maand. Het abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand. Dit is onafhankelijk van de minimale contractperiode (12 of 24 maanden) die is overeengekomen.

    • Wat is de einddatum van mijn abonnement?

      Bij de aanmelding van uw aanvraag heeft u een orderbevestiging ontvangen. In deze bevestiging wordt aangegeven hoe lang de duur van uw contract is (12 of 24 maanden). Deze periode gaat lopen vanaf het moment dat u bent aangesloten bij Fiber Nederland.

    • Ik wil graag opzeggen / annuleren hoe doe ik dat?

      Opzeggen

      Als u uw Fiber Nederland aansluiting wenst op te zeggen / annuleren kunt u dit schriftelijk doen (Fiber Nederland, Postbus 60228, 1320 AG Almere) of via email email. U kunt ook bellen met onze klantenservice, maar zij zullen u altijd vragen om een schriftelijke bevestiging van uw opzegging/annulering.

      Houdt u bij het opzeggen rekening met de minimale contractperiode en een maand opzegtermijn. Het abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.